واقعیت
بهترین وکاملترین وبلاگ
برید بگردید ......بعد نظر بدید
درباره وبلاگ


سلام.......به وبلاگ من خوش اومدی.......تعارف نکنید بفرمایید تو دم در بده.....وبلاگم چطوره؟؟بده؟؟ خوبه؟؟...آیا شما از این وبلاگ انتقاد دارید؟؟یا واسش پیشنهاد دارید؟؟ .....آیا وبلاگ مشکل داره یا آیا لینکی خرابه؟؟...........خلاصه این که اگه چیزی به ذهنتون رسید که به پیشرفت وبلاگ کمک می کنه به من بگید تا این وبلاگ کامل تر بشه......................................با تشکر
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

سلام به همه دوستان

این بخشو درست کردم  چون وظیفم می دونستم که به همه دوستان ایرانی واقعیتیو که خودم تازگی به اون رسیدم رو اعلام کنم و مهم بودن اون رو گوش زد کنم.

خوب با نام خدای عیسی مسیح(ع) و محمد مصطفی (ع) و حضرت موسی (ع) شروع می کنیم.

جهان تغییر کرده است شما می توانید ان را در هر جایی احساس کنین  

من فقط این جا اینو بگم که فراماسون ها پشت دجالن  ...................دجال مصری!!!!! بله دجال مصری .کسی که در مصر به نام خدای خورشید  معروف بود وهمان کسی که در جنگ با سب ،برادرش، برای حکومت بر مصر چشم راستش را از دست داد.

چرا گفتم فراماسون ها ؟

اصلا فراماسون ها کی هستند؟ ایا تا به حال فکر کردید که از کجا به وجود امده اند؟

در زمان های دور و در هنگام فرمانروایی  سلیمان، جنیان افراطی و شیاطین به مردم سحر و جادو می اموختن......تا در برابر خدا بایستند ، ولی سلیمان نبی به سرعت کتاب های جادوگری را جمع و در زیر تختش دفن کرد.

اما چرا این هارا گفتم؟

صد ها سال بعد این ماجرا ودر زمان جنگ صلیبی اول ، شوالیه هایی از وجود تونل هایی پنهانی  در زیر معبد سلیمان اگاه شدن و برای کنجکاوی به داخل ان ها رفتن.

ان ها فکر می کردن گنجی از طلا ومس در داخل تونل است ولی وقتی به ته تونل رسیدن کتاب هایی دیدن .................درست است همان کتاب های شیطانی که سلیمان دفع کرده بود ولی متاسفانه به دست کسانی افتاد که بدترین استفاده را از ان ها کردند.

ان شوالیه ها تصمیم گرفتند برای این که قدرتشان را افزایش دهند ..............یک گروه سری تشکیل دهند.

اما سوال اینجاست چه گروهی؟

وقتی ان ها به اسم گروهشان فکر کردن که چه اسمی مناسب است؟ به یاد گروه های سری افتادن که در مصرو روم سکونت داشتند. و چون از هنر معماری بالایی برخوردار بودند

بناهای عظیمی ساختن مانند اهرام ثلاثه یا خیلی ساختمان های دیگر که در روم قرار داشت

خلاصه این شوالیه ها به احترام از ان گروه ها اسم گروهشان را فراماسونری گذاشتن.

این فقط مقدمه ای بود منتظر باشید...............................

سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 20:2 :: نويسنده : سعید

 
من اینو از یه سایت خارجی پیدا کردم من که خودم خیلی بازی کردم.

http://drm-pc.angrybirdsgame.com/?dl=spc

امیدوارم دعام کنید

سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 10:19 :: نويسنده : سعید

فرزندان عزیزم ، امید است با نشاط و خرمی درس هایتان را خوب بخوانید و در همان حال ، به وظایف اسلامی که انسان هارا می سازد ، عمل کنید و اخلاق خود را نیکو کنید واطاعت و خدمت پدران ومادرانتان را غنیمت بشمارید.

سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 10:4 :: نويسنده : سعید

خدایا، به شناخت تو زندگانیم  و به نصرت تو شادانیم ، به کرامت تو نازانیم ، به عز تو عزیزانیم!

خدایا، نه شناخت تورا توان، نه ثنای تو را زبان ، نه دریای جلال و کبریای تو را کران ، پس تو را مدح و ثنا چون توان.

کشف الاسرار ،میبدی

 

 

سپاس باد یزدان دانا و توانا را که آفریدگار جهان است و داننده ی آشکار ونهان است و راننده ی چرخ وزمان است و دارنده ی جانوران است و آورنده ی بهار وخزان است ودرود بر محمد مصطفی که خاتم پیغامبران است و آفرین بر اصحاب اوی واهل بیت وگزیدگان اوی که خلق را به راستی پند دادند و به یزدان راه نمودند وطریق مبطلان بر نوشتند وبساط حق بگستردند.

ابو منصور موفق هروی

 

سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 9:42 :: نويسنده : سعید

بیشه ی نور

دشت هایی چه فراخ !

کوه هایی چه بلند!

من دراین آبادی ، پی چیزی می گشتم :

پی خوابی شاید،

پی نوری ، ریگی، لبخندی

پای نیزاری ماندم ، باد می آمد ، گوش دادم:

چه کسی با من حرف می زد؟

راه افتادم

...

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, :: 14:11 :: نويسنده : سعید

به نظر شما بهترین بازی برای کامپیوتر چیه؟؟(وقتی اسم بازی را گفتید لطفا سبکش رو هم بنویسید)

اگه یه بازی چند بار معرفی شه من اون رو برای دانلود می ذارم

شنبه 3 تير 1391برچسب:, :: 21:4 :: نويسنده : سعید

نادر شاه افشار در سال ۱۶۸۸ در ایل افشار در کبهان ایران به دنیا آمد. اَفشار یا اوشار یکی از ایلهای بزرگی است که در زمان شاه اسماعیل صفوی همراه با شش ایل بزرگ از آناتولی عثمانی به ایران آمدند و پایه‌های سلسله صفوی را بنیاد گذاردند. این ایل به دو شعبه بزرگ تقسیم می‏شد: یکی قاسملو و دیگری ارخلو یا قرخلو؛ نادر شاه افشار از شعبه اخیر بود. طایفه قرخلو را شاه اسماعیل از آذربایجان به خراسان کوچاند و در شمال آن سرزمین، در نواحی ابیورد و دره گز و باخرز تا حدود مرو مسکن داد؛ تا در برابر ازبکان و ترکمانان مهاجم سدی باشند. تعداد بسیاری از این ایلها در زمان شاه عباس اول در ایل شاهسون ادغام گشتند.

اسم اصلی او نادرقلی بود و هنوز به ۱۸ سالگی نرسیده بود که همراه با مادرش در یکی از یورشهای ازبکهای خوارزم به اسارت آنها در آمد. بعد از مدت کوتاهی از اسارت گریخته و به خراسان برگشت و در خدمت حکمران ابیورد باباعلی بیگ بود. او گروه کوچکی را به دور خود جمع کرده بعد از کنترل چند ناحیه خراسان خود را نادرقلی بیگ نامید. فئودال بزرگ ملک محمود سیستانی (حاکم سیستان) تا حدی مانع قدرت گیری نادرقلی بیگ شد ولی نادر در سال ۱۷۲۶ پشتیبانی شاه طهماسب صفوی و فتحعلی خان قاجار (پسر شاه قلی خان قاجار و پدربزرگ آقا محمدخان قاجار) را جلب کرده توانست ملک محمود را شکست دهد و حاکمیت شاه ایران را در خراسان بر پا نماید. شاه طهماسب نادر قلی را والی خود درخراسان اعلام کرد و بعد از آن نادر اسم خود را به طهماسب قلی تغییر داد. سال بعد او مناسباتش با شاه طهماسب را قطع کرده و بعد از سرکوب چند ایل ترک و کرد به حکمرانی کامل خراسان می‌رسد. آنگاه برای به قدرت رساندن شاه طهماسب با افغانها وارد جنگ شده در ۱۷۲۹ رییس افغانها یعنی اشرف افغان را در نزدیکی دامغان(طی نبرد دامغان) و سپس در مورچه خورت اصفهان و برای بار سوم در زرقان فارس شکست داد و بعد در تعقیب وی، افغانستان را مورد تاخت و تاز قرار داده و قبایل این دیار را مطیع نمود. سپس با دشمنان خارجی وارد جنگ شد و روسها را از شمال ایران راند، اما در زمان جنگ با عثمانیها که غرب ایران را در اشغال داشتند متوجه شورشی در شرق ایران شد و جنگ را نیمه کاره رها کرده به آن سامان رفت. شاه صفوی به قصد اظهار وجود دنباله جنگ وی را با عثمانیان گرفت که به سختی منهزم شد.

در سال ۱۷۳۱ به دنبال یک قرارداد بین شاه طهماسب و دولت عثمانی که قسمتی از آذربایجان را به آن دولت وا گذار می‌کرد نادر رهبران ایلها را که پشتیبان صفویه بودند در یک جا جمع نمود و با کمک آنها طهماسب را از سلطنت برکنار گردانیده پسر هشت ماهه او عباس را به جانشینی انتخاب کرد و خود را نایب السلطنه نامید. اما در واقع قدرت اصلی در دست نادر بود. نادر شاه در عرض دو سال کل آذربایجان و گرجستان را از عثمانیان پس گرفت.

در سال ۱۱۴۸ کلیه حکمرانان و کدخدایان ایران را در دشت مغان جمع کرد (بالغ بر ۲۰۰۰۰ نفر) و با زهرچشم و قدرت نمایی و حتی ارتکاب به قتل یکی از مخالفان خویش و طرفداران صفویه(ملا باشی)، آنان را به امضای طوماری واداشت که در آن با الحاح از نادر خواسته می‌شد که خودرا سلطان بنامد. نادر اندکی بعد در هشتم مارس ۱۷۳۶ تاجگذاری نمود. شاعری به نام قوام الدین ماده تاریخ تاجگذاری وی را الخیر فی ماوقع سرود که بر روی سکه‌های دوره افشاریه منقوش گردید. [۱]

سپس با استفاده از اوضاع آشفته هندوستان به این کشور لشکر کشید و دهلی را تسخیر کرد. در این جنگ بیش از سی هزار نفر کشته شدند. نادر با غنائم فراوان که از هند به چنگ آورده بود به ایران بازگشت و تاج پادشاهی هند را بر سر محمد شاه گذاشت.غنائمی که نادر شاه به ایران آورد ده برابر بیشترین درآمد سالانه ی دوران صفویه برآورد شده است. در میان این غنائم جواهراتی چون کوه نور و دریای نور و تخت طاووس شهرت دارند.

نادر شاه در اواخر عمر تغییر اخلاق داد و پسر خود رضاقلی میرزا را کور کرد. بعد، از کار خود پشیمان شده بعضی از اطرافیان خود را که در این کار آنها را مقصر میدانست کشت. لازم به گفتن این نکته میباشد که همواره پزشکی فرانسوی در رکاب نادر شاه بود که بنا به عقیده ای امکان وجود دسیسه از جانب او نیز میرود.

سرانجام شورشها آغاز شد و نادر به سرکوب شورشیان پرداخت اما زمانی که برای رفع یکی از این شورش‌ها رفته بود شبانه در چادر خود به قتل رسید.

 کارنامه نادر

در زمانی که صفویان با هجوم افغانها از هم پاشیده بودند و کشور مورد تجاوز دشمنان داخلی و خارجی بود: عثمانیها ازغرب و روسها از شمال و اعراب از جنوب و افغانها در داخل و ترکمانان از شرق به تاخت و تاز و قتل و غارت مشغول بودند، نادر وضعیت حاکمیت ایران را به‌سامان نمود. بعد از نادر، کریمخان (از سرداران نادر) که از طایفه زند بود به قدرت رسید و حکومت بازماندگان افشار محدود به خراسان شد و کریمخان این منطقه را به احترام نادر که او را ولی نعمت خود میدانست در اختیار جانشینانش باقی گذاشت.

نادر از فرمانروايانی بود كه برای آخرين بار ايران را به محدوده طبيعی فلات ايران رسانيد و با تدارك كشتيهای عظيم جنگی ، كوشيد تا استيلای حقوق تاريخی كشور را بر آبهای شمال و جنوب تثبيت كند.

با افول دولت نادری ، سرزمين پهناور فلات ايران كه پس از مدتها به زير يك درفش در آمده و رنگ يگانگی پذيرفته بود ، از هم پاشيد.

 ایران در عهد نادر

در عهد نادر دشمنان و متجاوزان به کشور توسط وی سرکوب شدند و کشور اندکی از قدرت گذشتهٔ خویش را در حفاظت از مرزها و اعمال قدرت یک حکومت مقتدر مرکزی بر تمام وطن، بازیافت. ترکمانان وازبکان به ماوراءالنهر عقب‌نشینی کردند.

بناهایی که به دستور نادر در مشهد بنا شده‌اند نظیر کلات نادری و کاخ خورشید از آثار مهم بازمانده از این دوران هستند.

در عهد او به سپاه و تأمین نیرو بسیار توجه می‌شد. مردم ایران با وجود ظلم و ستم پادشاهان آخر صفوی به این سلسله امید داشتند. وی همچنین سعی داشت با کمک یک انگلیسی به نام دالتون نیروی دریایی ایجاد کند که ناموفق ماند.

 جانشینان نادر

مقبره نادرشاه در مشهد
مقبره نادرشاه در مشهد

نادر زمینه را برای جانشینی مناسب از بین برد. وی بسیاری از اطرافیان خود را از پای درآورد. پس از مرگ وی سرداران او نیز در گوشه و کنار علم استقلال بر افراشتند؛ کریمخان زند وکیل الرعایا در شیراز، احمدخان ابدالی در افغانستان، آزادخان افغان در آذربایجان و حتی محمد حسن خان قاجار در مازندران شروع به حکومت کردند. در خراسان نیز علیقلی‌خان افشار (برادرزاده نادر) بسیاری از اولاد و خانواده نادر را قتل عام کرد و خود را «عادلشاه» نامید و شروع به حکومت کرد. وی که مردی خونریز و عیاش بود، محمدحسن خان قاجار را شکست داده، پسرش آقامحمد خان را مقطوع‌النسل کرد. اما سرانجام توسط برادر خود ابراهیم خان، کور و سپس کشته شد. نوهٔ نادر، به نام شاهرخ میرزا را به قدرت رساندند. یکسال بعد، او نیز مخلوع و کور شد اما دوباره به قدرت رسید و با حیله و نیرنگ شاه سلیمان ثانی (از خاندان صفوی که مورد احترام عموم بود) از پای درآمد. شاهرخ نابینا چهل و هشت سال سلطنت کرد اما فقط بر خراسان که همانگونه که ذکر شد، در واقع به مثابه صدقه‌ای بود از طرف کریم خان به بازماندگان نادر. پس از مرگ کریم خان، آقامحمدخان به قدرت رسید و به خراسان حمله کرد و شاهرخ را با شکنجه کشت. نادر میرزا فرزند شاهرخ پدر پیر و نابینا را بدست خونخواران قاجار رها کرد و به افغانستان گریخت و در زمان فتحعلی شاه ادعای سلطنت کرد که دستگیر و کور شد و زبانش را بریدند و او را کشتند. بدین سان آخرین مدعی سلطنت از خاندان افشار از میان برداشته شد.

جمعه 2 تير 1391برچسب:, :: 22:4 :: نويسنده : سعید

-زن : عزيزم امروز دومین سالگرد ازدواج ماست. دوست داري چکار کنيم؟
مرد: بيا و بیاد این 2 سال 2 دقیقه سکوت کن{-18-}{-18-}{-18-}

 

-چرا زن و شوهر در هنگام عقد دست يکديگر رو مي گيرن؟

اين فقط يک رسمه. مثل دوتا بوکسور که قبل از مسابقه با هم دست ميدن

 

-مرد : راهي براي زندگي طولاني وجود داره؟

دکتر: زن بگير

مرد : کمکي مي کنه؟

دکتر: نه، ولي ديگه هوس عمرطولانی به سرت نمیزنه!{-18-}

 

-در خواب دیدم ۷ دختر لاغر ، ۷ پسر چاق را خوردند !
تعبیر : قحطی شوهر در راه است !
(خوابای من ردخور نداره ها حواستون باشه!)

 

-اس ام اس یک پسر ایرانی:
عزیزم ، خوبی ؟!
دلم واست تنگ شده
همش دارم به تو فک میکنم گفتم یه اس بهت بدم ببینم در چه حالی!
Send to»»» سپیده ، روشنک ، آناهیتا ، سمانه ، آتنا ، مریم , بتول !

 

 

-وصیت نامه یه پنگوئن به پسرش:
پسرم…من این رو در حال فرار از دست یه شیر دریایی مینویسم.
… فقط این رو بدون:
اگه طبیعت تو رو انداخته وسط قطب جنوب،
و هم زمان خشتکت رو تا این حد پایین قرار داده که نتونی بدوی،
و تنها وسیله ی دفاعیت رو دوتا بال قرار داده
که روی هم مساحتشون اندازه یه دمپایی نمیشه،
بدون که طبیعت میخواد چیزی رو بهت بگه…
میخواد اینو بگه که تو فقط یه منبع غذایی هستی!
 
 
-تا حالا دقت کردین یه روزایی هست که یهو قصد می کنی اتاقتو مرتب کنی… . همه ی وسایلتو که می ریزی بیرون تازه میفهمی چه غلطی کردی

-اینجا ایران است یعنی: ببخشید پرواز ۱۷:۴۵ چه ساعتی میشینه؟ ببخشید اتوبوس ۹:۳۰ ساعت چند حرکت میکنه ؟ ببخشید کارت شارژ دو تومنی دارین ؟ چنده !؟
 
 
-مردها مثل « سیمان » هستند. وقتی جائی پهنشان میکنی باید با کلنگ آنها را از جا بکنی
 
 
-با سلام خدمت عمو زنجیر باف
یه گله ازت داشتم، شما که زحمت کشیدی و زنجیر منو بافتی
آخه مرض داشتی اونو پشت کوه انداختی !؟

-توی رستوران، لیوان رو بر عکس گذاشته بودند روی میز
حیف نون می‌ره می‌نشینه سر میز، می‌گه:
“این چه لیوانیه که سر نداره؟!”
بر عکسش می‌کنه، می‌گه:
“چه جالب! ته هم نداره!”
 
 
-سالای پیش جایزه بانک ملت یه منزل مسکونی بود، امسال شده ۶۰ لیتر بنزین، سال دیگه میشه یه شونه تخم مرغ، سال بعدشم دوتا تافتون یه بربری هم وسطش!!
 
 
-پرواز شماره ۱۴۴ تهران مشهد سالم به زمین نشست !
مسئولین در حال برسی علت این حادثه هستند !
 
 
-با کلی شوق و ذوق رفتم خونه، می گم پدر جان معلممون گفت بین همه ی کلاس ها من بالاترین نمره رو گرفتم.میگه: ببین دیگه بقیه چقدر خنگن{-29-}
 
 
- تا حالا دقت کردین ما به بانک اعتماد می کنیم و پولامونو می ذاریم اونجا، ولی بانک به ما اعتماد نداره حتی خودکارها رو هم زنجیر کرده!
 
 
-من هرگز یک اشتباه رو دو بار تکرار نمیکنم !
قشنگ یه ۶ … ۷ بار تکرار میکنم که مطمئن شم !
 
 
-غضنفر پدرش مریض میشه ، زنگ میزنن آمبولانس میاد خانوادگی سواره آمبولانس میشن !
دکتره میگه : مریض کیه ؟
غضنفر میگه : پشت سرمون دارن با نیسان میارنش !
 
 
-دیشب به قلبم گفتم :
شب ها خواب به چشم من نمی آید …
قلبم گفت :
از بس که بعد از ظهرا می خوابی !!! بیخود ادای عاشقا رو در نیار !!!
 
 
-عضنفر با حیف نون نشسته بودن
غضنفر : دو دوتا ؟
حیف نون : شش تا
غضنفر کمی فکر میکنه و میگه : اهان از اون راه رفتی !
 

-پروانه اگر سوخت به جهنم … !
می خواست دور شمع قرتی بازی در نیاره خاک بر سر …
 
 
-طرف زنگ زده میگه کجایی؟
میگم تو چمران گیر کردم. میگه بزرگراه چمران؟
پـَـــ نــه پـَـــ خونه آقامصطفی شام دعوتیم گیردادن نمیزارن بیایم !!
 
 
-یه آدمایی هستن که زنگ میزنن رو خط ثابت خونه بعد می پرسن کجایی ؟
به روح اعتقاد دارن اینااا ؟؟؟
 
 
-غضنفر حیف نون رو تو خیابون میبینه که یه کیسه رو دوشش میبره ، میپرسه :
چی تو کیست داری ؟
حیف نون : مرغه ، میبرم خونه !
اگه بگم چند تا مرغ تو کیسه داری یکیشونو بهم میدی ؟
حیف نون : تو بگو ، اصلا جفتشونو میدم بهت !
خوب اممممممممم ، پنج تا ؟

 

 

 

جمعه 2 تير 1391برچسب:, :: 21:30 :: نويسنده : سعید



هم سفر


در این راه طولانی - که ما بی خبریم


و چون باد می گذرد


بگذار خرده اختلاف هایمان با هم باقی بماند


خواهش می کنم ! مخواه که یکی شویم ، مطلقا یکی


مخواه که هر چه تو دوست داری ، من همان را، به همان شدت دوست داشته باشم


و هر چه من دوست دارم، به همان گونه مورد دوست داشتن تو نیز باشد


مخواه که هر دو یک آواز را بپسندیم


یک ساز را، یک کتاب را، یک طعم را، یک رنگ را


و یک شیوه نگاه کردن را


مخواه که انتخابمان یکی باشد، سلیقه مان یکی و رویاهامان یکی


هم سفر بودن و هم هدف بودن ، ابدا به معنی شبیه بودن و شبیه شدن نیست


و شبیه شدن دال بر کمال نیست بل دلیل توقف است


عزیز من


دو نفر که عاشق اند و عشق آنها را به وحدتی عاطفی رسانده است؛


واجب نیست که هر دو صدای کبک، درخت نارون ، حجاب برفی قله ی علم کوه ، رنگ سرخ و بشقاب سفالی را دوست داشته باشند


اگر چنین حالتی پیش بیاید، باید گفت که یا عاشق زائد است یا معشوق


یکی کافیست


عشق، از خودخواهی ها و خود پرستی ها گذشتن است اما، این سخن به معنای تبدیل شدن به دیگری نیست


من از عشق زمینی حرف می زنم که ارزش آن در \"حضور\" است


نه در محو و نابود شدن یکی در دیگری


عزیز من


اگر زاویه دیدمان نسبت به چیزی یکی نیست ، بگذار یکی نباشد


بگذار درعین وحدت مستقل باشیم


بخواه که در عین یکی بودن ، یکی نباشیم


بخواه که همدیگر را کامل کنیم نه ناپدید


بگذار صبورانه و مهرمندانه درباب هر چیز که مورد اختلاف ماست بحث کنیم


اما نخواهیم که بحث ، ما را به نقطه ی مطلقا واحدی برساند


بحث، باید ما را به ادراک متقابل برساند نه فنای متقابل


اینجا سخن از رابطه ی عارف با خدای عارف در میان نیست


سخن از ذره ذره ی وافعیت ها و حقیقت های عینی و جاری زندگیست


بیا بحث کنیم


بیا معلوماتمان را تاخت بزنیم


بیا کلنجار برویم


اما سرانجام نخواهیم که غلبه کنیم


بیا حتی اختلافهای اساسی و اصولی زندگی مان را ،در بسیاری زمینه ها، تا آنجا که حس می کنیم دوگانگی، شور و حال و زندگی می بخشد


نه پژمردگی و افسردگی و مرگ ،.......... حفظ کنیم


من و تو حق داریم در برابر هم قد علم کنیم


و حق داریم بسیاری ازنظرات وعقاید هم را نپذیریم بی آنکه قصد تحقیرهم را داشته باشیم





عزیز من ! بیا متفاوت باشیم
 

 

اگه خوشتون اومد نظر بدید....وگرنه این جوری می شم

اين بازي براي اولين بار در اينترنت ايران از مرجع دانلود رايگان ميهن دانلود انتشار يافته است!
عرضه ی اساسینز کرید در سال 2006 مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال 2006 بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از 11 میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال 1486 بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت .
بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره 2 این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.

 

برخی از ویژگی های این بازی:
- گرافیک بسیار عالی
- بسیار سرگرم کننده و مهیج
- داشتن محيط زيبا و جذاب.
- مواجهه با اتفاقات جالب در جریان بازی

 

- نصب سریع و آسان
- امکان استفاده ی کاملآ رايگان از بازی.
- - داشتن چندین مرحله مختلف.
- بازی اکشن ، هیجان انگیز و سرگرم کننده.
- دارای سبک اکشن ، مبارزه با دشمنان
- انجام بازی با ویژگی های گرافیکی طبیعی
- امکان استفاده از سلاح های متفوت برای مبارزه با دشمنان
حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
سیتم عامل XP/Vista/7
پردازنده : Intel Core 2 Duo 1.8 GHZ or AMD Athlon X2 64 2.4GHZ
رم مورد نیاز : 2 GB
کارت گرافیک مورد نیاز : 256 MB DirectX 9.0

راهنمای نصب بازی : برای نصب این بازی زیبا شما باید ابتدا تمامی قسمت های این بازی را دریافت کنید ، برای خارج کردن فایل ها نیاز به برنامه WinRar دارید که با راست کلیک کردن بر روی قسمت اول دریافت شده و انتخاب گزینه Extract File فایل را از قسمت فشرده خارج کنید ، سپس فایل .ISO که در پوشه مجود است را به وسیله یک برنامه رایت بر روی یک DVD رایت کنید یا توسط برنامه های درایو مجازی فایل را اجرا کنید و از قسمت AutoRun بازی را نصب و اجرا نمایید.

دانلود در ادامه مطلب...

اگه لینک خراب بود خبر بدید......من هر روز هستم ....قول می دم درستش کنم اگر هم نبود دعام کنید



ادامه مطلب ...

دانلود در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, :: 12:46 :: نويسنده : سعید

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, :: 1:58 :: نويسنده : سعید

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳ و ۴ و از جمله ۵ به روز می کند.آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

دانلود در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...
سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, :: 23:47 :: نويسنده : سعید

فیلم جدید و بسیار زیبای اسب حیوان نجیبی است با کیفیت عالی DVDRip  و لینک مستقیم …

 

 

نام فیلم :  اسب حیوان نجیبی است
محصول سال : ۱۳۸۹
هنرپیشگان : رضا عطاران ، حبیب رضایی ، پارسا پیروز فر ، باران کوثری ، مهتاب کرامتی ، اشکان خطیبی
کارگردان :  عبالرضا کاهانی
خلاصه فیلم :   …
گروه فیلم :  اجتماعی

دانلود در ادامه مطلب.....

اگه دانلود کردید نظر بدید

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 30 خرداد 1398برچسب:, :: 17:17 :: نويسنده : سعید

 

به نام خدا

دیده ای نیست نبیند رخ زیبای تو را

                                                                                   

                 نیست گوشی که همی نشنود آوای تو را  

 

 

 

 

 سلام دوستان
 ممنون که به وبلاگم سر زدید

 

در ضمن برای استفاده از همه ی امکانات وب لطفا عضو بشید

.........

اینم لینک ثبت نام:saeedblog22.loxblog.com/post.php

سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, :: 14:26 :: نويسنده : سعید

 

موضوع :کمدی اجتماعی

سال تولید :۱۳۸۹

بازیگران : رضا عطاران – حامد کمیلی – الهام حمیدی – جواد رضویان – مهدی فقیه – فخر الدین صدیق شریف – فرحناز منافی ظاهر

کار گردان : سید مسعود اطیابی

تهیه کننده : سید امیر پروین حسینی

نویسنده: رضا مقصودی

فیلمبرداری : حسن پویا

طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو

چهره پرداز: ایمان امیدواری

جلوه های ویژه رایانه ای: هدیش بیگدلی شاملو

جلوه های ویژه: عباس شوقی

خلاصه : فرشته‌ای وظیفه دارد که آدم‌ها را به دنیایی دیگر بفرستد، اما در یک مورد دچار اشتباه می‌شود و دو نفر که به آن دنیا فرستاده، برگشت می‌خورند. در حالی که این دو برای انجام مأموریتی به این دنیا بازگشته‌اند

دانلود در ادامه مطلب......

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, :: 11:29 :: نويسنده : سعید


 

دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: 20:28 :: نويسنده : سعید

آغاز دوره ی قاجار

پس از مرگ خان زند، آغا محمد خان به مازندران رفت و به مخالفت با زنديه برخاست و با غلبه بر جعفر خان زند، تهران را به پايتختي برگزيد. البته در تغيير سلسله زنديه به قاجار، حاج ابراهيم كلانتر كه از بزرگان متنفذ شيراز بود نقش مهمي داشت نخست در اثر مساعي حاجي ابراهيم كلانتر، لطفعلي خان، فرزند جوان جعفر خان بر اريكه سلطنت جلوس كرد ولي بعدها به لطفعلي خان خيانت ورزيد و شيراز را تسليم آغا محمد خان قاجار كرد و در عوض اين خيانت و خدعه، به مقام صدراعظمي ارتقا يافت.
لطفعلي خان زند، چندي در كرمان در مقابل آغا محمد خان، مقاومت نمود و بالاخره در نتيجه خيانت اطرافيان، اسير آغا محمد خان شد و رييس ايل قاجار با دست خود چشمان او را از حلقه درآورد.
آغا محمد خان، در مجلسي كه با حضور سركردگان در تهران تشكيل داد تاجي را كه پيش از وقت تهيه ديده بود، به دست گرفت و گفت، اگر ايشان موافقت كنند، تاج را بر سر خواهد گذاشت. اما به اين شرط پادشاهي را مي‏پذيرد كه همه‏ي حاضران سوگند ياد كنند كه تا زنده‏اند از ياري و وفاداري با او دست برندارند پس از آن كه همه سوگند خوردند، تاج مرواريد نشاني كه آماده كرده بود، بر سر گذاشت و شمشيري را كه از سر قبر شاه اسماعيل صفوي، موسس سلسله صفوي آورده بودند، بر كمر بست و بدين وسيله، خود را جانشين صفويه و پادشاه واقعي و پيشواي مذهبي شيعه قرار داد.
آغا محمد خان توانست در يك دوره بحراني و پر آشوب، تاج و تخت ايران را به كف آورد. به قول ملكم، آغا محمد خان قاجار مردي قدرت طلب، لئيم و انتقامجو بود.
در بيان اوضاع زمان آغا محمد خان، فرد ريچاردز در سفرنامه خود مي‏نويسد:
در اين صفحات خونين تاريخ بيهوده است اگر در جست و جوي نشانه‏هايي حاكي از پيشرفت و ترقي و يا ذكري از هنر دوران صلح و صفا باشيم. در سراسر ايران، گاو آهن فداي شمشير شده بود به دشواري مي‏توان تصور كرد كه در همان هنگاميكه آغا محمد خان در مشرق زمين نام خود را با حروف خونين در صفحه‏ي تاريخ مي‏نگاشت، منظومه‏اي از اسامي پر شكوه و جلال كساني كه به كاربردهاي هنري مسالمت‏آميز سرگرم بودند، در آسمان مغرب زمين مي‏درخشيد. در آن زمان، افرادي در اروپا و آمريكا مي‏زيستند كه يا به تعقيب يكي از رشته‏هاي فرهنگي اشتغال داشتند و يا زندگي خود را وقف پيشرفت و ترقي كرده بودند و در همان زمان در ايران جمجمه‏ها بر روي هم انباشته مي‏شد و بر حسب دستور آغا محمد خان از چشمان انسان‏ها، تپه‏هاي كوچكي تشكيل مي‏دادند.
با مرگ آغا محمد خان در سال 1211 ه.ق، باباخان، فرزند حسين قلي خان جهانسوز به نام فتحعلي شاه به تخت نشست.


وي در تمام دوره‏ ي سلطنت، پيوسته سرگرم كشمكش با مدعيان خصوصي و دشمنان خارجي بود و با اين كه طبعا به جنگجويي ميل نداشت و عيش و عشرت را بر اين حال ترجيح مي‏داد، اوضاع زمان او را به جنگ مجبور كرد، ليكن شاه خود كمتر به ميدان جنگ حاضر شد و به بركت وجود پسران و سرداران با كفايت در مدت 37 سال سلطنت، مدعيان را از ميان برداشت و با وجود سياست‏هاي دشمنانه خارجيان، ايشان باز ايران را تحت يك امر و حكومت حفظ كردند.
قاجاريه، عقيده به حكومت پادشاهي استبدادي، و مقدس بودن وجود سلطان را از صفويان به ارث برده بودند، و چون ماهيت حكومت عبارت بود از استبداد و غرور و خيانت، طبعا عمال حكومت هم بدين صفات متصف بودند.
قاجاريه در بعضي جهات آيين مملكت داري سلجوقيان را زنده نمودند و بار ديگر حكومت ولايات، به اعضاي خاندان سلطنتي سپرده شد و اين همان راه و رسمي است كه صفويه تقريبا برانداخته بودند، تبريز - مركز ايالت آذربايجان - مقر وليعهد شد.
فريزر، مي‏نويسد:
قاجار كه به حكومت ولايات منصوب مي‏شدند، وزيري داشتند كه او را به پيشكاري شاهزاده گماشته بودند، به خصوص كه اگر شاهزاده بسيار جوان بود.
در جاي ديگر فريزر، درباره‏ي اسكندر ميرزا، پسر محمدعلي ميرزا، پسر فتحعلي شاه كه پدرش حاكم مازندران بوده است مي‏نويسد:
دانستم كه اين پسر، دستگاهي مخصوص به خود دارد و مانند ساير شاهزادگان داراي وزير و غلامان و يا نگهبانان، محرم و پيشخدمت‏ها و ماموران ديگرست؛ و چند تن از برادران كهترش كه صاحب حكومت‏هاي جداگانه نيستند، داراي همان دم و دستگاهند، و با شاهزاده محمدقلي ميرزا، خانواده‏اي دارد، مركب از بيست و پنج بچه و حرمي مفصل، كه مخارج ساليانه او را بسيار سنگين كرده و اين تمايل را در او برانگيخته است كه با نصب فرزندان به حكومت نقاط تابع خود، خويشتن را سبكبار كند بر روي هم، اين روش براي حاكم نشين‏هاي مربوط، بسيار گران تمام مي‏شد، زيرا بايد مخارج يك دربار كوچك و عمال حريص و طماع آن را متحمل شوند.

ادامه دارد...

دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: 20:25 :: نويسنده : سعید

اسماعیل، ملقب به ابوالمظفر بهادرخان حسینی، و معروف به شاه اسماعیل یکم مؤسس سلسله صفوی به عنوان اولین سلسه تماماً ایرانی، حاکم بر سراسر ایران پس از اسلام است. وی با رسمی‌کردن مذهب شیعه و با زنده کردن هویت ایرانی مرزهای ایران را به حدود مرزهای ساسانیان رسانید و در واقع ایران را به عنوان یک واحد سیاسی مستقل پس از اسلام پس از حدود ۸۰۰ سال، تأسیس و تثبیت کرد. از وی اشعاری به ترکی آذربایجانی و به فارسی با تخلص «ختایی» برجای مانده‌است. وی در حالی که چهارده سال بیشتر نداشت به کمک مریدانی که سخت به او معتقد بودند در سال هشتصد و هشتاد ه.ش شاه ایران شد و سلسله خویش را به نام جدش صفی الدین «صفویه» نامید.

ادامه دارد.....(این فقط مطلب کوچکی بود به زودی کامل تر می شود)

دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: 18:40 :: نويسنده : سعید
نادر شاه افشار
نوشته اند: زمانی كه نادر شاه افشار عزم تسخیر هندوستان داشته در راه كودكی را دید كه به مكتب می‌رفت. از او پرسید: پسر جان چه می‌خوانی؟
قرآن.
- از كجای قرآن؟
- انا فتحنا....
نادر از پاسخ  او بسیار خرسند شد و از شنیدن آیه فتح فال پیروزی زد.
 سپس یك سكه زر به پسر داد امام پسر از گرفتن آن اباکرد.
نادر گفت: چر ا نمی گیری؟
گفت:مادرم مرا می‌زند می‌گوید تو این پول را دزدیده ای.
نادر گفت: به او بگو نادر داده است. پسر گفت:-مادرم باور نمی‌كند.
می‌گوید: نادر مردی سخی است او اگر به تو پول می‌داد یك سكه نمی‌داد. زیاد می‌داد. حرف او بر دل نادر نشست. یك مشت پول زر در دامن او ریخت.
از قضا چنانچه مشهور تاریخ است در آن سفر بر حریف خویش محمد شاه گورکانی پیروز شد.
 
دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: 16:27 :: نويسنده : سعید

 

یک تحقیق جدید نشان داده است که افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی بیشتر با ...


آیا امروز احساس افسردگی دارید یا اصطلاحا خلقتان تنگ است؟ محققان می‌گویند رنگ‌هایی که ما استفاده می‌کنیم تا احساسات خود را بروز دهیم خیلی کاربردی‌تر از آن است که تصور می‌کنیم.

یک تحقیق جدید نشان داده است که افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی بیشتر با رنگ طوسی ارتباط برقرار می‌کنند درحالی که افراد شادتر رنگ زرد را ترجیح می‌دهند.

این نتایج که در مجله متدولوژی تحقیقات پزشکی به چاپ رسیده می‌تواند به پزشکان در تشخیص خلق و خوی کودکان و بیمارانی که در برقراری ارتباطات کلامی مشکل دارند کمک کند.

 

دکتر پیتر وورول، محقق بیمارستان دانشگاه منچستر جنوبی خاطر نشان کرد: از این تکنیک می‌توان به عنوان روشی برای اندازه گیری اضطراب و افسردگی استفاده کرد. آنچه جالب توجه است این است که روش مزبور در واقع می‌تواند در شناسایی خلق بیمار بهتر از سوالات شفاهی عمل کند.

دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: 16:19 :: نويسنده : سعید

1.فکر می‌کنید چه زمانی در طول روز بیشترین کارایی را دارید؟

الف) وقتی صبح‌های زود از خواب بیدار می‌شوم.
ب) در ساعت‌های بعد از ناهار و هنگام عصر.
ج) وقتی همه خوابند و در سکوت آخرهای شب.

2. تا به حال به راه رفتن خود دقت کرده‌اید؛ فکر می‌کنید راه رفتن شما مانند کدام گزینه است؟

الف) با گام‌های بلند و تند راه می‌روم.
ب) با این‌که راه رفتنم کند نیست اما گام‌هایم بلند است.
ج) سرم را بالا نگه می‌دارم و به اطراف نگاه می‌کنم هر چند آرام راه می‌روم.
د) آرام راه می‌روم و سرم را پایین می‌اندازم.

3. زمانی که یک نفر را مخاطب قرار می‌دهید و با او حرف می‌زنید، حالت اندام‌تان به چه شکلی است؟

الف) نمی‌دانید با دست‌های‌تان چه کنید و دست به سینه می‌ایستید.
ب) مجبور می‌شوید دست‌های‌تان را روی هم بگذارید و آن‌ها را در هم قفل کنید.
ج) دست به کمر می‌ایستید یا آن‌ها را در جیب می‌گذارید.
د) وقتی کسی با شما حرف می‌زند مدام سعی می‌کنید با لمس او بهش بفهمانید درکش می‌کنید.
ه) با مو، ساعت یا بقیه اندام خود بازی می‌کنید.

4. زمانی که خسته هستید و جلوی تلویزیون استراحت می‌کنید، کدام یک از رفتارهای زیر را انجام می‌دهید؟

الف) چهار زانو می‌نشینید.
ب) پاهای‌تان را روی هم می‌اندازید.
ج) پاهای‌تان را دراز می‌کنید یا می‌کشید.
د) یکی از پاهای‌تان را زیر تن‌تان می‌گذارید و می‌نشینید.

5. معمولا وقتی کسی برای‌تان یک جوک تعریف می‌کند یا هنگامی که سریالی طنز می‌بینید، چه می‌کنید؟

الف) بلند می‌خندید و صدای قهقهه‌تان همه جا را پر می‌کند.
ب) می‌خندید اما نه با صدای بلند.
ج) ریز ریز و نخودی می‌خندید.
د) تنها به یک لبخند اکتفا می‌کنید.

6. وقتی به جمع‌های خانوادگی می‌روید یا به محل کارتان وارد می‌شوید:

الف) با صدای بلند سلام می‌کنید تا همه متوجه شما بشوند.
ب) معمولا بدون سر و صدا وارد می‌شوید و سراغ کسی می‌روید که بیشتر دوستش دارید.
ج) آرام وارد می‌شوید و سعی می‌کنید توجه کسی را جلب نکنید.

7. اگر یک نفر به‌عنوان شوخی شما را از پشت سر بترساند یا در حال کار تمرکزتان را بر هم بزند:

الف) سعی می‌کنید با یک لبخند این وقفه را با روی خوش بپذیرید.
ب) از کوره در می‌روید و طرف باید سوراخ موش قرض کند.
ج) بسته به شرایط یکی از 2 حالت بالا.

8. چه رنگی را بیشتر دوست دارید؟

الف) قرمز یا نارنجی
ب) سیاه
ج) زرد یا آبی
د) سبز
ه) سرمه‌ای یا بنفش
و) سفید
ز) قهوه‌ای یا خاکستری

9. شب‌ها پیش از این‌که به خواب بروید:

الف) طاق باز می‌خوابید.
ب) دمر می‌خوابید.
ج) به پهلو می‌خوابید.
د) سرتان را روی دست‌تان می‌گذارید.
ه) سرتان را زیر پتو می‌کنید.

10. اغلب خواب می‌بینید:

الف) دارید می‌افتید.
ب) دعوا می‌کنید.
ج) به‌دنبال چیزی یا کسی می‌گردید.
د) پرواز می‌کنید یا شناورید.
ه) به‌طور معمول خواب نمی‌بینید.
و) همیشه خواب‌های تان لذت بخش است.





نتیجه تست :


امتیاز بیش از ۶۰: حق بدهید که دوستان و آشنایان‌تان برای دیدن شما لحظه شماری نکنند. متاسفانه آن‌ها فکر می‌کنند با آدم خودمحوری سروکار دارند که به حرف آن‌ها توجهی ندارد، شاید هم اشتباه باشد اما آن‌ها فکر می‌کنند شما به‌شدت سلطه‌جو هستید البته گاهی ممکن است آن‌ها شما را ستایش کرده و آرزو کنند که ‌ای‌کاش می‌توانستند شبیه شما باشند اما با این حال همیشه شک دارند که به شما به‌طور عمیق نزدیک شوند.

امتیاز بین ۵۱ تا ۶۰: شاید شما خوش‌تان بیاید اما دیگران از اینکه شما ناگهانی هیجانی می‌شوید، دل نگران هستند. کسی که عجول است، معمولا به‌عنوان یک همدم همیشگی شناخته نمی‌شود. رهبری در خون شماست و این موضوع در لحظه‌های بحرانی باعث می‌شود به سرعت تصمیم‌گیری کنید اما سرعت، همه جا نشانه کیفیت نیست. شما همواره یک فرد برجسته و ماجراجو به حساب می‌آیید؛ کسی که برای یک مرتبه هر چیزی را امتحان می‌کند.

امتیاز بین ۴۱ تا ۵۰: این بهترین امتیاز در این تست است چرا که شما به‌عنوان فردی بسیار سرزنده، زیبا، سرگرم‌کننده، اهل عمل و جالب شناخته می‌شوید. کسی که همواره مرکز توجه است.شما فردی مهربان و متعادل هستید. به خواسته‌ها و نیازهای دیگران اهمیت می‌دهید و دیگران را ناراحت نمی‌کنید. آدم فهمیده و منطقی هستید کسی که همیشه اطرافیانش را شاد می‌کند و به آنان کمک می‌کند. این خصوصیت را حفظ کنید.

امتیاز بین ۳۱ تا ۴۰: اگر کمی خونسردی و واکنش‌های کند خود را به موضوعات کم کنید، بهتر است. دیگران شما را به‌عنوان فردی منطقی، مراقب، آگاه و اهل عمل می‌شناسند که اشتباه هم نیست. خیلی خوب است که دیگران شما را باهوش و با استعداد اما متعادل می‌دانند. نمی‌توان با شما به راحتی و سریع دوست شد اما نسبت به دوستان خود به شدت باوفا هستید و در عوض از آنان وفاداری را انتظار دارید.

امتیاز بین 21 تا 30: کسانی که شما را از نزدیک می‌شناسند، عقیده دارند شما فرد دقیقی هستید به‌طوری که به جزئیات بسیار کوچک هم بیش از اندازه اهمیت می‌دهید. در شما، آنچه بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد، اطلاعات خوب شما در مورد مسائل مختلف است. فردی هستید که کارها را به کندی انجام می‌دهید به‌طوری که اگر کاری را عجولانه یا بدون نقشه قبلی انجام دهید، دوستان‌تان بسیار شگفت زده می‌شوند.

امتیاز کمتر از ۲۱: شاید ناراحت‌کننده باشد اما دیگران شما را خجالتی، بی‌اراده، غیرمصمم و عصبی می‌شناسند. آن‌ها فکر می‌کنند که شما همواره نیاز دارید کسی مراقب‌تان باشد و همیشه کسی را می‌خواهید که برایش تصمیم بگیرید. به‌نظر می‌رسد که شما دوست ندارید درگیر چیزی یا کسی باشید در واقع دوست ندارید با کسی در ارتباط باشید. شما فردی هستید که همیشه نگران است و به مشکل‌هایی فکر می‌کنید که وجود ندارد.

 

دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: 15:38 :: نويسنده : سعید

با ارض پوزش لینک دانلود خراب است....

متاسفانه تا اطلاع ثانویه نمی توانید از لینک ها استفاده کنید.

بازم ببخشید



ادامه مطلب ...
دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: 15:25 :: نويسنده : سعید

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی با نام معجزه

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....



ادامه مطلب ...
دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: 13:39 :: نويسنده : سعید

 

 

بازی World of Warcraft : Cataclysm یکی از معروفترین و پرطرفدارترین بازی های آنلاین در سطح جهانی می باشد.

داستان بازی از این قرار است که قاره “کالیمدور” و “استرن کینگ دام” با دگرگونی رو به رو شده اند و همچنین مناطق سرسبز قدیمی به بیابان و مناطق خشک و صحرایی به جنگل و یا دریاچه بدل می شوند. در مقابل گروه جدیدی به نام Worgen به Alliance خواهند پیوست که در ظاهر کمی جذابتر از گوبلین ها هستند و توانسته اند تا حدودی کم طرفدار بودن Alliance را جبران کنند.

در ضمن توجه داشته باشید که برای لذت بردن هر چه تمام از این بازی می بایست نسخه های قبلی را هم انجام داده باشید تا در قسمت های جدید نسخه جدید به مشکلی بر نخورید.

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :

Operating system: Windows XP 32bit (SP3), Windows XP 64bit (SP2), Windows Vista 32bit (SP1), Windows Vista 64bit (SP1):

Processor: Intel Pentium 4 1.3 GHz or AMD Athlon XP 1500

RAM: 1GB or more of RAM

Hard disk: 25 GB free hard drive space

Sound device: compatible with DirectX 9.0c

Video Card: NVIDIA GeForce FX or ATI Radeon 9500 video card

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: 13:26 :: نويسنده : سعید

من قصد دارم به زودی در این بخش سوال هایی درباره ی فوتبال و مسائل مربوط به اون طرح کنم که بازدید کننده ها به آن ها جواب بدن.....

شما هم می تونید با عضو شدن در این وبلاگ به من کمک کنید تا این بخش رو راه بندازیم....

ممنون

مدیر وبلاگ سعید

دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: 12:2 :: نويسنده : سعید

 

 

تاریخچه باشگاه پرسپولیس

 

 

 

 

 

شاهین باشگاهی بود که در سال 1321 به دست یک معلم به نام دکتر عباس اکرامی با همکاری و همراهی گروهی از بهترین جوانان کشور که عمدتا دانشجو بودن ، بنا نهاده شد و مفاخر بزرگی چون امیر مسعود برومند ، امیر عراقی ، شکیبی ، فاخری ، انصاری ، دکتر نادر افشار ، مرحوم پرویز دلداری و.... تربیت کرده و به جامعه فوتبال تقدیم کرده نموده.

 

شاهین داری 402 تیم جوان با 62 شعبه در سطح کشور بود که دکتر اکرامی این تیم را بر پایه 3 اصل (اخلاق ، تحصیل و علم ورزش ) استوار ساخته بود.

 

شاهین در آن روزگار ، تنها دفتری بود در ورزشگاه امجدیه (شیرودی) که بازیکنانش برای تعلیم در آنجا گردهم می آمدند ، این باشگاه برای اولین بار آموزش فوتبال را به صورت کتابی و از روی اصول ، شروع کرد و نخستین جزوه آموزشی را که در برگیرنده اصول ورزش فوتبال بود ، و با استفاده از منابع جهانی تهیه و تنظیم گشته بود، جهت یادگیری در اختیار اعضای خود قرار داد.

 

این تیم به جهت سیستم و قدرت عجیبی که بازیکنانش در کار حمله داشتند به ندرت اجازه میداد حریفانش (حتی بزرگترینشان) خود را از شکست نجات دهند . لیکن بی درایتی و عدم دور اندیشی مدیران وقت باشگاه و کج سلیقگی و انفعال دستگاه ورزش وقت کشور ، دست به دست  هم داد و باعث شد بدلیل پاره ای از مسائل بعد از بازی این تیم با تهراجوان در هفته دهم ( در تاریخ 16/4/1346)این باشگاه منحل گردد.

 

در آن بازی ناظم گنجاپور با وارد کردن سه گل دقایق 61،68، 75 به درون دروازه تهرانجوان  این افتخار را بدست آورد که تا تمام کننده کتاب پیروزی های شاهین برای همیشه باشد.

 

آن روز شاهین در هفته دهم با 18 امتیاز از 10 دیدار ( در آن زمان هر پیروزی 2 امتیاز منظور می شد ) و 19 گل زده و 7گل خورده در صدر و داریی با 16 امتیاز در ردیف دوم قرار گرفته بود .

 

لین بازی آخر شاهین بود در حالی که در این فصل ، 3 هفته از بازی های این تیم مقابل شهربانی ، دیهیم و تاج ) باقی مانده بود ناگهان با اطلاعیه رسمی سازمان رسمی سازمان تربیت بدنی از تاریخ 20/4/1346 شاهین منحل گردید . پس از انحلال تیم شاهین ، بازیکنان آن همچنان یکپارچگی خود را حفظ کردند و حدود یک سال بعد محرومیت را با ادامه بازی ها و تمرینات خود در زمین های خاکی سپری نمودند . تا این که باشگاه های مطرح آن روز در صدد جذب این جوانان بی رقیب بر آمدند و از آن جمله باشگاه پاس خواهان کاشانی ، کلانی و همایون بهزادی بود و بعضی  باشگاه دیگر هم بقیه آنان را مد نظر قرار داده بودند لذا شاهینی ها به تکاپو افتاند تا از تفرقه و پراکندگی مجموعه خود را جلوگیری به عمل آوردند ( از آن جمله پرویز دلداری را میتوان نام برد ) بر آن شدند تا این مجموعه را باشگاه پرسپولیس گرد هم آورند

 

... و اما پرسپولیس

 

پرسپولیس باشگاهی بود که در سال 1342 بدست علی عبده بنا شده بود و در آن  رشته های  بولینگ ، والیبال وبسکتبال فعل بود . عبده از آمریکا به ایران آمد ودر جامعه ورزشی آمریکا در رشته بوکس صاحب عنوان قهرمانی بود ( بابا بوکسور ) . عبده مدت ها اندیشه ایجاد تیم فوتبال پرسپولیس را با خود داشت و تیم فوتبالی را نیز ایجاد کرده بود که تیمی ضعیف در رده دوم باشگاه های کشور محسوب می شد و از اعضای محبوب و ماندگار ان محمود خوردبین را میتوان نام برد.

 

پس از انحلال شاهین با درایت امیر مسعود برومند و رایزنی های مرحود دهداری ، چند تن از بازیکنان قبلی شاهین در ترکیب دسته دومی پرسپولیس قرار گرفته و ترتیب یک مسابقه با تیم جم آبادان ( که در آن زمان تیم صاحب نامی بود ) را دادند و پس از آن تمامی اعضای تیم شاهین به پرسپولیس پیوستن و محبوبیت شاهین بلند پرواز را به پرسپولیس هدیه نمودند.

 

پرسپولیس بهار خود را در آغازین روزهای 1347 با مربیگری دهداری ( کاپیتان پیشین شاهین )و سرپرستی دکتر برومند آغاز کرد.

 

مطابق مقرارت  این تیم می بایست کار خود را در فوتبال دسته سوم و یا حداکثر دسته دوم باشگاه ها شروع کند .اما انحلال چند تیم در این زمان باعث گردید تا به جای مسابقات لیگ یکسری مسابقات  رده بندی  در سطح باشگاه ها ی پایتخت برگزار شود در آن مسابقات 44 تیم به رقابت پرداختند  که 4 تیم پرسپولیس ، تاج ، عقاب و پاس سرگروه گردیند .

 

از آن پس پرسپولیس رسما وارد مسابقات باشگاه های ایران گردید . این تیم در سال 1347 قدرت نمایی کرد و تمام رقیبان  را پشت سر گذاشت و به عنوان قهرمان باشگاه های تهران ، جهت شرکت مسابقات آسیای تایلند عازم بانکوک گردیدند.

 

در سال 1348 کارخانه ایران ناسیونال با مدیریت خیامی ( از طرف دارن  تیم شاهین )

 

تازه تاسیس گردیده بود و تیم فوتبال ضعیفی هم داشت . ( علی پروین هم از جمله بازیکنان این تیم بود ) در این زمان فکر تبلیغ محصول این شرکت ( پیکان ) با استفاده  از محبوبیت تیم شاهین ، خیامی را بر آن داشت تا مذاکراتی با چند تن از  شاهینی های  سابق انجام داده و آنان را به تیم پیکان دعوت نماید .

 

با رفتن آنها افراد باقی مانده نیز راهی جز پیوستن به ایشان ندیدند ، لذا تمامی بازیکنان شاهین ( بجز عزیز اصلی ، دروازه بان شاهین ) به پیکان پیوستن  و در این سال عنوان قهرمانی باشگاه های ایران را از ان پیکان نمودند و در همین سال پیکان به جای تیم ملی در تورنمنت جام دوستی نیز شرکت کرده و در بین 5 تیم مقام نخست را از ان خود کردند .

 

لازم به ذکر است که در این زمان پیکان در برابر پرسپولیس با تک گل علی پروین با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد.

 

پرسپولیس در غیاب شاهینی ها با تصاحب 12 امتیاز در رده یازده قرار گرفتند .

 

حضور پیکان بیشتر از یک سال به طول نیانجامید و مجددا بازیکنان در سال 1349 به خانه خود برگشتند و قهرمانی اولین دوره تخت جمشید در سال 1350 را از آن خود کردند .

 

پرسپولیس در 5 دوره برگزاری لیک تخت جمشید ، با دو کسب قهرمانی ( لیگ اول وسوم ) وسه نایب قهرمانی ، به عنوان پرافتخار ترین باشگاه کشور شناخته شد.

 

با وقوع انقلاب اسلامی ، این تین دچار بحران نفرات گردید و بازیکنانش بکلی عوض شدند وتعداد اندکی از بازیکنان قدیمی باقی ماندند.

 

لیکن برگزاری مسابقات جام شهید اسپندی در سال 1358 و دیگر مسابقات ، باعث گردید تا بازیکنان مستعد و جوان کشور نگذارند این تیم باشگاه بلند آوازه از رونق بیفتد .

 

باشگاه پرسپولیس در سال 1365 تحت پوشش بنیاد مستضعفان و جانبازان قرار گرفت که نام آم به ( آزادی ) تغییر دادند .

لیکن پس از مدت زمان اندکی بنیاد از اداره این بشگاه  خود داری کرد و در این زمان با توجه به موقعیت این باشگاه ، سازمان تربیت بدنی ، خود اداره آن را عهده دار گردیده و نامش را نیز به ( پیروزی) تغییر دادن  که تا کنون نیز با همین نام در میادین ورزشی حضور می یابد .

 

دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:دانلود بازی total war shogun, :: 11:27 :: نويسنده : سعید

Creative Assembly با Shogun 2: Total War بازگشته تا دوباره شما را به قلب ژاپن فئودال ببرد و با یک استراتژی همزمان فوق العاده تاکتیکی به صندلی پیچتان کند.!!! گزافیک هنری بازی فوقالعاده به نظر می رسد، در بعد فنی هم که Creative Assembly استاد بلامنازع است. گیم پلی هم کافی است مانند ده سال قبل لذت بخش باشد تا همه چیز برای یک تجربه ی لذت بخش آماده شود.بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال ۲۰۰۰ زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت ده سال، قصد دارند تا با عرضه Shogun 2 دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند. با این تفاوت که این بار Creative Assembly بخش چندنفره را مورد هدف قرار داده و قصد دارد در این قسمت تحول عظیمی ایجاد کند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......



ادامه مطلب ...
دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: 10:43 :: نويسنده : سعید

دانلود آهنگ قلب یخی محسن یگانه در ادامه مطلب......



ادامه مطلب ...
یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 23:54 :: نويسنده : سعید

گل رز

وسايل مورد نياز :                                                         

پياز - چاقو - چاقوي حكاكي - رنگ خوراكي

روش كار :

پياز را پوست كنده ، يك سوم آن را  از سر جدا  كنيد.

روي اولين لايه پياز از خارج 5 گلبرگ بزرگ ايجاد كنيد.

گلبرگ ها  را فرم دهيد.

رديف دوم گلبرگ ها را بين گلبرگ ها ي رديف اول به وجود آوريد ، به همين ترتيب تا آخرين لايه پياز ادامه دهيد.

گل ها  را در آب سرد رنگي بگذاريد.

 گل نيلوفر آبي

وسايل مورد نياز :

پياز  - چاقوي حكاكي - رنگ خوراكي                      

روش كار :

پياز را پوست كنده ، در قسمت سر پياز با كمك نوك چاقو ، 8 تا 9 گلبرگ ايجاد كنيد ، سپس خطوط گلبرگ ها  را با چاقو شكاف دهيد.

سر پياز باقي مانده را جدا كنيد.

لايه هاي پياز را با كمك نوك چاقو باز كنيد.

پياز گل شده  را در آب سرد رنگي بگذاريد.

 

آموزش سفره آرایی
 

گل مينا

وسايل مورد نياز :

ترب - هويج - چاقو - پوست كن - چاقوي كنگره اي

روش كار :                                            

ترب را پوست كنده ، سپس آن را از طول ، نازك ورقه كنيد.

ورقه هاي ترب را مانند شكل هاي مربوطه با چاقوي كنگره اي و معمولي برش دهيد.

هويج را پوست كنده ، در سطح بالايي آن شيار حك كنيد.

ورقه هاي ترب را دور هويج بپيچيد.

دور ترب را با نخ ، محكم ببنديد.

گل ها را در آب سرد بگذاريد تا تازه و باز شوند.

 


 آموزش سفره آرایی

گل بنفشه

وسايل مورد نياز :                                            

كلم قرمز، چاقوي حكاكي

روش كار :

لبه هر كدام از برگ هاي كلم را با چاقو مانند گلبرگ برش دهيد.

برگ هاي داخلي را هم مانند رديف 1 ببريد

لبه گلبرگ ها  را كمي ببريد تا سفيدي داخل برگ كلم مشخص شود.

كلم را در آب سرد بگذاريد تا باز شود.

 

آموزش سفره آرایی
 

گل كوكب

وسايل مورد نياز :                                        

كدو حلوايي، چاقوي حكاكي ، آب نمك

روش كار :

كدو را پوست كنده ، تخم آن را بگيريد و آن را 5 دقيقه در آب نمك بگذاريد.

كدو را مانند پشت لاك پشت گرد كنيد.

با چاقو  دايره اي در وسط كدو ايجاد كرده و دور آن را خالي و گود كنيد.

روي دايره شيار ايجاد كنيد.

هشت يا نه گلبرگ دور دايره ايجاد كنيد.

وسط گلبرگ ها ي رديف اول را گود كنيد.

رديف 5 و 6 را به دلخواه تكرار كنيد، سپس گل را در آب سرد بگذاريد تا تازه شود.

 

 آموزش سفره آرایی

 

گل داودي

وسايل مورد نياز :

تره فرنگي ، چاقوي حكاكي ، قيچي                            

روش كار :

از قسمت سفيد تره فرنگي به طول 7 سانتيمتر جدا كنيد.

روي اولين لايه 6 گلبرگ بلند ايجاد كنيد.

با قيچي سر گلبرگ ها  را گرد كنيد.

گلبرگ هاي رديف دوم را بين گلبرگ هاي رديف اول ايجاد كنيد.

با قيچي ، سر گلبرگ ها  را گرد كنيد.

مركز تره فرنگي را بعد از فرم دادن 5 لايه گلبرگ كوتاه كنيد.

مركز تره فرنگي را با چاقو برش هاي متعدد دهيد و سپس ، گل را در آب سرد بگذاريد تا باز شود.

 

آموزش سفره آرایی


 

گل هاي طلايي و نقره اي

وسايل مورد نياز :    

هويج بزرگ ، ترب سفيد بلند، چاقوي  حكاكي، قالب هاي كوچك و بزرگ، اسكنه 7شكل ، آب.

روش كار :            

هويج و ترب را به قطر نيم سانتيمتر حلقه كنيد. آنها را 5 دقيقه در آب نمك بگذاريد تا نرم شوند.

حلقه ها را قالب بزرگ بزنيد.

با چاقو در مركز هويج دايره كوچكي حك كنيد.

با اسكنه شيارهايي از لبه خارجي هويج به طرف مركز ايجاد كنيد.

مجدداً با قالب كوچك آن را قالب بزنيد.

ترب ها را قالب كوچك بزنيد.

ترب را داخل گل هويج بگذاريد و گل ها  را در آب سرد قرار دهيد تا تازه و سفت شود.

 

 آموزش سفره آرایی

 

شمعدان

وسايل مورد نياز :

هويج ، ورقه كن فنري، پوست كن يا چاقو

روش كار :

هويج را پوست بكنيد.

با چاقو روي هويج شيارهاي طولي ايجاد كنيد.

با ورقه كن فنري هويج را به صورت فنر درآورده سپس آن را 5 دقيقه در آب نمك بگذاريد تا نرم شود.

دو سر آزاد فنر را با خلال دندان به هم وصل كنيد تا دايره شود. سپس آن را  در آب سرد بگذاريد تا تازه و سفت گردد.

اگر مايل هستيد داخل شمعدان شمع بگذاريد ، يك قطعه خيار را برش داده و از پايي به وسيله سوزن ، شمع را به خيار وصل كنيد و در وسط فنر هويج بگذاريد.

 

 آموزش سفره آرایی

 

گل ورونيكا

وسايل مورد نياز :         

فلفل رنگي، چاقوي حكاكي، اسكنه7شكل، خلال هويج .

روش كار :

با اسكنه گلبرگ هاي ريز در سطح فلفل ايجاد كنيد.

فلفل را در آب سرد بگذاريد.

با چاقو گلبرگ هاي ريز در سطح فلفل ايجاد كنيد.

فلفل را در آب سرد بگذاريد.

خلال هويج را در شكاف هاي فلفل بگذاريد.

آموزش سفره آرایی


 

یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 22:20 :: نويسنده : سعید

آهنگ سخته و تمومش کن یاس در ادامه مطلب......

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 18:46 :: نويسنده : سعید

راز قورمه سبزی:

راستی تا حالا به این فکر کردید که راز پختن یه قورمه سبزی خوشبو و خوشمزه چی میتونه باشه؟!

 

یادتون باشه موقع خرید سبزی قورمه مقداری سبزی ترخون رو به  اون اضافه کنید

در پایان پخت خورش زعفران پودر شده را فراموش نکنید!!!

و همیشه نیم ساعت قبل از پایان پخت روغن را به خورش اضافه کنید و زیر شعله را زیاد کنید تا

 آب اضافی از بین برود و خورش جا بیافتد.

در ادامه ی مطلب راز پختن برنج, راز پختن دلمه برگ مو, راز پختن آبگوشت , راز تهیه ی کلم پلو را بخوانید......

 

 

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 18:19 :: نويسنده : سعید




در سال ۱۳۲۳ چهار جوان تصمیم گرفتند تا باشگاهی تاسیس نمایند. نام انها میرزایی،نواب،خشایار و جانانپور بود. تصمیم انها در چهارم مهر این سال عملی شد و باشگاه نیز خیابان فردوسی در نظر گرفته شد. علاوه بر انها خاکزاد،گیتی،گریش،کلانی،مهدیون و حسینی نیز دیگر اعضای باشگاه بودند که به دلیل علاقمندیشان به دوچرخه سواری نام باشگاه را ( دوچرخه سواران) نهادند.ابتدا تنها رشته فعال باشگاه دوچرخه سواری بود،اما بعدها رشته های والیبال،پینگ پنگ،بسکتبال،وزنه برداری،کشتی،شنا و فوتبال نیز فعالیت خود را آغاز کرد. طی مذاکراتی که مسئولان باشگاه دوچرخه سواران با علی دانائی فرد مو سس وقت باشگاه تورانجام دادند، موافقت شد که باشگاه تور با نام دوچرخه سواران وارد عرصه رقابت در فوتبال شود.
رقابت اصلی در فوتبال کشور تا پیش از سال ۱۳۲۵ بین ۳تیم دارایی،شاهین و سرباز بود، اما با ورود تیم دوچرخه سواران که از همان ابتدا با پیراهن آبی وارد میدان شد،مثلث قدرت به مربع شد و قطب چهارم فوتبال نیز شکل گرفت. تیم دوچرخه سواران در سال ۱۳۲۵ و با حضور پرویز عمو اوغلی،گرائیلی،دانائی و سید آقا جلالی در هیئت مدیره تشکیل و روانه رقابتها شد.حاصل کار نایب قهرمانی در سالهای ۲۵ و ۲۶،نایب قهرمانی و قهرمانی جام حذفی در همان سالها بود. در سال ۱۳۲۸ نام باشگاهدوچرخه سواران به تاج تغئیر یافت و در همین سال قهرمان باشگاههای تهران شد.به دلیل اهمیت باشگاه تاج از ردیف بودجه اختصاصی برخوردار شد.رنگ لباس باشگاه نیز پیراهن آبی با آستین سفید، شرت سفید و جوراب سفید بود. علی دانائی فرد برای تقویت این تیم، تیمهای تورج، افسر،دیهیم،کورش و اتم را تاسیس کرد. تاج در سراسر کشور گسترش یافت و در شهرهای اهواز و رشت بیش از دیگر نقاط ایران پایگاه مردمی یافت.

زمان شکوفایی
اولین سفر خارجی باشگاه تاج به افغانستان بود که ثمره آن پیروزی ۳ بر ۲ تیم تاج شد. دهه ۴۰ زمان شکوفایی باشگاه تاج بود. این تیم با تیم هی خارجی چون: راپیدوین اتریش،تورپیدوی موسکو،اسپارتا پراک چک، دوسلدورف آلمان،کریستان پرو و تیم های دیگری از کشورهای برزیل،سوئیس،ترکیه،سوئد و آذربایجان بازی های دوستانه برگزار کرد که موجب شهرت بیشتر این باشگاه شد.در این دهه ، باشگاه تاج با به خدمت گرفتن رایکوف یوگوسلاو تحولی شگرف در فوتبال استقلال و حتی ایران به وجود آورد.نسل ماندگار فوتبال ایران به خصوص استقلال، در این دهه شکل گرفت.افرادی چون ناصر حجازی، منصور پورحیدری،نصر ا.. عبدالهی،پرویز قلیچ خانی،علی جباری،فرامرز ظلی،جلال طالبی،جواد قراب،غلامحسین مظلومی،عزت جانملکی، ایرج دانائی فرد، منصور رشیدی، حسن روشن و ... از جمله آنان بودند.

اولین قهرمانی در آسیا
در فروردین سال ۱۳۴۹ و در باشگاه لبریز از تماشاگر امجدیه( شهید شیرودی)، تیم های تاج از ایران هاپوئل رژیم صهیونیستی فینال جام باشگاهای آسیا را برگزار کردند. در این دیدار تیم تاج تا دقیقه ۸۳ یک بر صفر عقب بود که در این دقیقه غلام وفا خواه که به مرد جامها معروف بود، گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد و کار به وقت اضافه کشیدکه تیم تاج با گل مسعود معینی مدافع پیش تاخته خود در وقت اضافه قهرمان آسیا شد.
ترکیب تیم تاج که قهرمان آن دوره شد عبارت بود از : ناصر حجازی، علی جباری ،مهدی لواسانی ،جواد ا.. وردی ،کاروحق وردیان ،مسعود معینی ،غلامحسین مظلومی ،عزت جانملکی ،جواد قراب ،اکبر کارگرجم ،علیرضا حاج قاسم ،نصر ا...عبداللهی ،مهدی حاج محمد ،عباس مژدهی ،منصور پورحیدری و مسعود مژدهی یاران کمکی این تیم: غلام وفاخواه از عقاب و محمود خوردبین از پرسپولیس بودند. سرمربی تیم رایکوف از یوگسلاوی بود.

تغییر نام تاج به استقلال و دومین قهرمانی در آسیا
با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ باشگاه تاج به استقلال تغئیر نام پیدا کرد. استقلال در سال ۱۳۷۰ برای دومین بار قهرمان آسیا شد. استقلال در فینال باشگاه های آسیا توانست تیم لیائولینگ چین را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد و جام را برای دومین بار به خانه بیاورد.در این دوره عبدالصمد مرفاوی آقای گل شد، مجید نامجو مطلق تکنیکی ترین بازیکن، عباس سرخاب بهترین بازیکن و احمدرضا عابدزاده بهترین دروازه بان جام شدند. بازیکنان استقلال در این دوره عبارت بودند از : احمدرضا عابدزاده ،حمیدرضا بابازاده ، شاهرخ بیانی ،شاهین بیانی ،فرشاد فلاحت زاده ،رضا حسن زاده ،مهدی فنونی زاده ،امیر موسوی نیا ،صادق ورمزیار ،رضا نعلچگر ، جعفر مختاری فر ،امیر قلعه نویی ،رضا احدی ،میرشاد ماجدی ،ایمان عالمی ،عبدالصمد مرفاوی ،عباس سرخاب ،عبدالعلی چنگیز ، مسعود غفوریهای اصل ،ناصر عباسی ،مرحوم امیر دولت آبادی ،خسرو پارسا و مجید نامجو مطلق. یاران کمکی این تیم نیز سید غلی افتخاری سید مهدی ابطهی بودند. سرمربی: منصور پورحیدری.

مربیان خارجی از بدو تاسیس
زدراکو رایکوف، ولادمیر جکیج، بونژاک، یوگنی سوکومور خوف،جکیچ دلیچ، لئونید بیلفسکی و رولند کوخ از جمله مربیان خارجی بودند که با استقلال کار کردند. در این میان رایکوف بیشترین سابقه حضوررا دارد که به مدت هشت سال مربی استقلال بود و طی این دوره با استقلال قهرمان ایران در سال ۴۹،قهرمان جام میلزهند، دو دوره قهرمانی باشگاهای آسیا و قهرمانی جام اتحاد را در کارنامه خود دارد.

مربیان استقلال از آغاز تا کنون
مرحوم علی دانائی فرد،محمود بیاتی،مرحوم رسول مدد نوعی،محمد رنجبر،حشمت مهاجرهنی،پرویز ابو طالب،مجتبی کرد نوری،کمائی،مرحوم جاهد،مصطفی شرکا،حسن حبیبی،حسن عضدی ،رضوی،اصغر شرفی،کامبیز جمالی،محمد صلاحی،منصور پورحیدری،غلامحسین مظلومی،بیژن ذوالفقارنسب،ناصر حجازی،رضانعلچگر،عبداللهی،بهتاش فریبا،اصغرحاجیلو،پرویزمظلومی،حمید ملک احمدی ،منصور رشیدی،جواد زرینچه و امیر قلعه نویی مربیانی بودند که که از بدو تاسیس تا کنون به عنوان سرمربی رهبری تیم را برعهده داشتند.

شایسته ترین ها و اولین های تاریخ ۶۰ ساله باشگاه استقلال
گلزنان جام جهانی ۱۹۷۸ آرزانتین:ایرج دانائی فرد و حسین روشن هر دو در تیم استقلال بودند. اولین گلزن ایرانیدر جام جهانی: ایرج دانائی فرد.
اولین لژیونر:بیوک جدیکار (۱۳۳۶ به تیم ویکتوریا برلین)
اولین مربی:مرحوم علی دانائی فرد از سال ۱۳۲۵ تا سال ۱۳۴۸ به مدت ۲۳ سال
اولین آقای گل آبی پوشان در لیگ: غلامحسین مظلومی در اولین دوره تخت جمشید با ۱۵ گل زده.
اولین کاپیتان: کامبیز جمالی
بازیکن تیم منتخب جهان:ایرج دانایی فرد.
پرافتخارترین مربی:منصور پورحیدری با بیش از ۳۰۰ مسابقه و افتخار قهرمانی سال ۹۰ باشگاه های آسیا.
بیشترین تعداد حضور: جواد زرینچه با ۳۳۶ بازی طی ۱۲ سال
کوتاه ترین گل در داربی: علی سامره در ثانیه ۳۷ بازی مقابل پرسپولیس
پرجمعیت ترین بازی آسیا: استقلال ایران-جوبیلوایواتا ژاپن (با حضور ۱۲۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی فینال جام باشگاه های آسیا در سال ۷۸ )
بهترین بازیکن سال کشور بعد از انقلاب: علیرضا منصوریان۱۳۷۴ (گزینش بهترین بازیکن برای اولین بار مرسوم شد)

یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 16:42 :: نويسنده : سعید

عصبانی شدن راننده ها YLTEICZ

صورتی شدن ماشین ها LLQPFBN

سیاه شدن ماشین ها IOWDLAC

پرواز قایق ها AFSNMAMW

چاق شدن BTCDBCB

بدن سازی JYSDSOD

لاغر شدن KVGYZQK

؟ ASBHGRB

شورش در شهر BGLUAWML

هیچ وقت دستگیر نمیشوید AEZAKMI

همه با مایو میان تو خیابون CIKGCGX

همه جا پر از تبهکار میشود MROEMZH

همه نینجا میشن AFPHULTL

لباس سیاه BEKKNQV

خیابون پر از ماشین های قدیمی میشه BGKGTJH

خیابون پر از ماشین های سریع میشه GUSNHDE

ماشین ها پرواز میکنند RIPAZHA

؟ JHJOECW

جت جنگی JUMPJET

قایق KGGGDKP

ماشین ها با یک تصادف منفجر میشن JCNRUAD

همه ماشین ها نیترون داشته باشن COXEFGU

هنگام تصادف ماشین طرف مقابل پرواز میکنه BSXSGGC

نیمه شب XJVSNAJ

روشنایی ساعت 21:00 OFVIAC

هوای طوفانی MGHXYRM

هوای مه آلود CWJXUOC

پرش بلند LFGMHAL

سلامتی نامحدود BAGUVIX

اکسژن نامحدود CVWKXAM

چتر نجات AIYPWZQP

کپسول پرواز YECGAA

درجه تعقیب پلیس6ستاره میباشد LJSPOK

طوفان شن CFVFGMJ

حرکت سریع ساعت YSOHNUL

سریع شدن بازی PPGWJHT

کند شدن بازی LIYOAAY

مردم مسلح میشن AJLOJYQY

مردم به شما حمله میکنند BAGOWPG

؟ FOOOXFT

تانک AIWPRTON

ماشین 1 CQZIJMB

ماشین 2 JQNTDMH

ماشین 3 PDNEJOH

ماشین 4 VPJTQWV

ماشین 5 AQTBCODX

ماشین 6 KRIJEBR

ماشین 7 UBHYZHQ

ماشین گلف RZHSUEW

منفجر شدن ماشین ها CPKTNWT

فقط چرخ ماشین ها پیدا باشد XICWMD

افزایش مهارت در کنترل ماشین PGGOMOY

خود کشی SZCMAWO

همه چراغ ها سبز میشن ZEIIVG

اسلحه گروه 1 LXGIWYL

اسلحه گروه 2 KJKSZPJ

اسلحه گرو 3 UZUMYMW

250$+سلامتی کامل+ضد گلوله HESOYAM

افزایش تعقیببه 3درجه OSRBLHH

خالی شدن درجه تعقیب ASNAEB

روشن شدن هوا(هوای افتابی ) AFZLLQLL

بهترین اب و هوای افتابی ICIKPYH

هوای صاف ALNSFMZO

هوای بارانی AUIFRVQS

ضربه قوی IAVENJQ

هیچ وقت گرسنه نمیشوید AEDUWNV

اشوب در شهر IOJUFZN

هوای گرم PRIEBJ

صحنه اهسته MUNASEF

تیر نامحدود WANRLTW

افزایش دقت تیر اندازیدر هنگام رانندگی OUIQDMW

کاهش ترافیک شهر THGLOJ

پوشیدن لباس جدید FVTMNBZ

؟ SJMAHPE

؟ BMTPWHR

موشک ZSOXFSQ

همه اسلحه های هیتمن را داشته باشن OGXSDAG

هلیکوپتر EHIBXQS

موتور چهار چرخ VKYPQCF

18چرخ AMOMHRER

لودر OHDUDE

هواپیما AKJJYGLC

اتوموبیل بزرگ AGBDLCID

 نظر یادتون نره.......

 

 

 

یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 16:21 :: نويسنده : سعید

عکس از خغد های در حال خنده:

 

آیا جغدها هم می خندند؟!

3 عکس جالب از خندیدن جغدها !

ببین چی قشنگ می خندند

 

 

سوتی اوباما!(عکس)  سوتی اوباما!(عکس)

ببين چطوري تلفن رو تو دستش گرفته!

سوتی اوباما!(عکس)

tongue.gif

 

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 15:47 :: نويسنده : سعید

 

دوستان فکر کنم طرفدارای بازی Mount & Blade زیاد باشه. بخاطر همین taleworlds واسه طرفداراش MB رو به روز میکنه. از MB Warband بگیرید که ورژن 1.143 هم اومده تا MB With Fire & Sword که اخیرا بیرون اومد. موضوع این Mod در مورد جنگهای قرن شانزدهم در اروپای شرقیه. بازی امکاناتش خیلی بیشتر شده. مثلا میشه توی شهرهایی که مال خودتونه واسه هر قسمتیش یه مامور بذارید. مثلا واسه آموزش سربازاتون یه فرمانده ارتش اجیر کنید یا واسه خودتون گارد سلطنتی... حالا بماند که شهر قاضی و کشیش و انجمن ... داره که البته شما باید استخدام کنید.
سرعت بازی نسبت به سریهای قبلی زیادتر شده و همینطور بازی گرافیک بالاتری داره. سلاحها مربوط به همون قرن میشه یعنی علاوه بر شمشیر و نیزه تفنگهای سرپر هم اضافه شده که البته بازی رو سخت ترش کرده! دیگه مثل سابق نمیشه به سادگی قلعه ها رو فتح کرد. کلی نیرو و تجهیزات نیازه تا بشه یک شهر یا قلعه رو گرفت البته اگه تا آخر جنگ خودتون زنده بمونید!
بازی 5تا فکشن داره از جمله: Cossack Hetmanate , Polish Republic , Tsardom of Moscow , Kingdom of Sweden , Crimean Khanate.خلاصه اینک کلی وقتتون رو پر میکنه.

 

برای دیدن عکس های بازی و دانلود آن به ادامه مطلب بروید...........

برای دانلود بازی باید ثبت نام کنید:saeedblog22.loxblog.com/post.php



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->